Vaccinering


Igår åkte matte och jag till ett jättespännande ställe. Där inne fanns en massa djur som jag ville hälsa på. Allt luktade speciellt, jag var helt till mig och nosade och nosade och hoppade och studsade. Fick en skojig leksak av matte! Människor kom fram och klappade på mig och sa att jag var söt. Jag blev såååå trött av alla upplevelser att jag somnade i mattes knä. Vaknade och såg en STOR hund. Morrade och gjorde mig farlig. Lyckades för den höll sig borta. Matte tog in mig i ett rum och ställde mig på ett bord. Där stod en tant med några roliga små flaskor som jag välte. Jag vet inte riktigt vad de gjorde men det sved till i nacken och jag knorrade missbelåtet. De sa att jag var så duktig så duktig och jag fick godis!!! Godis är gott! När vi kom hem var husse hemma! Oj så glad jag blev! Åkte till hundfältet och sprang med storebror. Han är svår att hinna ifatt! Men jag hittade en springer spaniel att leka med. Det var jättekul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!