Bläää

Idag åkte jag bil med matte och Oscar. Men plötsligt mådde jag inte bra så jag började pipa hysteriskt för att matte skulle fatta och stanna. Men hon bara tittade bekymrat på mig och kliade mig under hakan. Jag började darra och sen Buäääääh så kräktes jag rakt ut. Och det luktade fruktansvärt äckligt. Jag ville inte ligga kvar där jag låg. Ööörk. Och matte öppnade alla fönster och gnällde och verkade tycka det var jättejobbigt! Vi kom som tur var ganska snart fram till mattes föräldrar. Jag gick direkt in och lekte! Matte gick iväg och städade bilen. Mattes pappa var rolig att slicka i ansiktet. Jag hoppade upp och ner och pussades! Jag fick vara själv med mattes mamma sen. Lekte med bilar - det var jättekul! Undersökte saker och busade gjorde jag självklart också. Matte, Oscar och hennes pappa åkte sin väg. När matte kom tillbaka hade jag nästan precis somnat. Men storebror var med och vi busade med några pinnar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!