Vilken överraskning!

Stod och drack lite ur mattes glas på skrivbordet. Hon har fortfarande inte fattat att jag också vill dricka ur glas, envisas med att ställa ner en ful skål till mig. Men hur som helst så kom matte tillbaka och skällde på mig. Sen hände något kul! Daisy sprang förbi utanför och så knuffade hon upp dörren och sprang in till oss! Hon tog mitt märgben! Jag blev så överraskad att jag inte sa till henne att lämna tillbaka det. Men då kom hennes matte och sa till henne. Då släppte hon det meddetsamma. Det hade aldrig jag gjort. Jag fick inte busa för matte höll fast mig. Sen gick de. Oscar och jag nosade och nosade överallt där Daisy hade varit

Kommentarer

åsa sa…
När du är hel, då ska vi minsann bekanta oss på riktigt! Jag tycker du verkar vara en kul kille!
Kattalena sa…
Jaaa! Det ser jag fram emot. Ser fram emot att bli hel också :-D

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!