Uppvisning


Idag var jag på en stor uppvisning. Fick springa runt i en ring med andra whippar och visa upp mig! Det var hund-parad! Och jag träffade massor av hundar och människor! Jag fick gå omkring med Ida och Amanda - de brukar passa storebror och jag har också fått vara där en gång. Och på lördag ska vi visst vara där både Oscar och jag! Sen träffade vi en snygg whippettik som heter Rizzla. Vi satt och tittade på storebror för han har haft Lure-coursing uppvisning. Han kom och hälsade på oss precis innan - han var hur snygg som helst! Kolla bara på bilden! Hoppas jag också blir så cool när jag blir stor!
Han sprang bäst av alla. Tyckte jag i alla fall. Fast lite orättvist att inte jag fick vara med...
Nu har vi kommit hem och vi är SÅÅÅ trötta båda två. Orkade inte ens bry oss om att husse och matte åt pizza...

Kommentarer

Kattalena sa…
Ja visst gör han! Jag vill va som han!

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!