Mitt favoritställe


Titta så fint detta höga gräset är. Här sitter jag ofta.
Har fin utsikt över trädgården och det gillar jag - man kan lurpassa här också!
Matte blir sur om jag tuggar på stråna, så det gör jag allt som oftast.
Alltid kul med lite uppmärksamhet! Och så är de förstås väldigt goda.
Idag fick Oscar och jag följa med matte och hennes jobbarkompisar till en uteservering. Men hon beställde bara mat till sig själv. Taskigt! Men det var ändå mysigt. La mig under mattes stol. Oscar stod och stirrade på matte i hopp om en godbit och det gjorde han hela tiden! .Jag vet att det är lönlöst så jag försöker inte ens. Och det tror jag faktiskt att matte uppskattar.
Jag är otroligt duktig. Åtminstone när jag vill. Nu har jag lagt mig tillrätta på soffans ryggstöd bakom husse, slingrat mig om hans hals. Det är så mysigt. Jag älskar att gosa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!