Mat mat mat

Jippie!!! Idag berättade husse för matte att han pratat med Lise, min egen mammas matte. Och tydligen hade Lise sagt att dom ska ge mig så mycket mat jag vill ha! Wow!
Kan man ha det bättre? I morse fick jag hela 3 kycklingvingar. Jag blev jätteförvånad för jag har aldrig fått så många förut. Men sen hörde jag det husse sa och då fattade jag! Undrar hur mycket mat jag ska få i kväll! Jag tänker minsann äta tills jag blir riktigt mätt - det blir jag ju aldrig! Hoppas jag får riktigt gott rått kött!
Annars har vi varit ute på hundfältet och lekt. Jag träffade flera skojiga lekkompisar! Och så busade jag med storebror i gräset. Blev så trött att jag fick ta vilopaus och sen orkade jag inte ens tigga godis av husse...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!