Söndag


Igår skulle husse och matte åka på fest och varken Oscar eller jag fick följa med. Det var vi inte alls ledsna över, vi fick ju vara hos vår "fosterfamilj" Emilia, Mattias, Ida och Amanda. Saknade inte husse och matte ett dugg. Hade jättekul! Var tex på stranden. Jag gillar inte att bada men hamnade i vattnet och blev blöt om huvudet. Hur det gick till vet jag inte riktigt men det var kul att rulla sig i sanden efteråt! Fastnar mycket mer sandkorn när man är blöt!
De hade en lustig hoppegrej ute i trädgården. Den kunde man se inifrån, på bilden kan ni se hur jag tittar på när de hoppar på den.
Människor verkar av någon konstig anledning inte tycka att det är roligt när jag bits, men det gör storebror!
Så det var kul att han också var med faktiskt.
Det var första gången jag sov hos någon annan utan husse eller matte. Det gick jättebra, jag sov hur gott som helst!
Jag är väl ingen mes heller.
Idag hämtade husse och matte oss, det var kul att träffa dem igen.
Jag hörde Ida säga att hon skulle vilja passa mig varenda dag. Då blev jag glad!
Nu är vi hemma och jag är såååååå trött... kan inte blogga mer för jag ska sova...

Kommentarer

Dearhound sa…
oj, vad liam har vuxit sedan tammsvik! han har "smalnat" av och blivit lite unghund, ser det ut som iallafall, kram på er!
Kattalena sa…
Ja visst har han blivit stor!!! Han växer som sjutton och är spinkig som få! ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!