Puh!


Idag har det varit varmt! Lite svalka fick jag när vi åkte till stranden och jag fick simma i havet, men sen har vi mest varit hemma. Jag har gått in och ut ur huset, det är ju så skönt i solen. Men så blir jag alldeles för varm och måste gå in och svalka mig.

Vi var på långpromenad också idag. Jag var på spänn... kanske det skulle dyka upp någon kanin, eller kanske katt? Hundarna vi mötte hade jag inga problem med. Det var bara problem med matte, hon drog så mycket i kopplet... vad ska det vara bra för?

Kommentarer

Anonym sa…
Vad gör ni månd den 18:e, kan vi komma in en sväng och klappa hundarna?! Emilia , Amanda och Ida
Kattalena sa…
Ja ni är så välkomna! Men efter kl 17 är inte hundarna hemma - så det får vara före det :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!