Busig


För en liten stund sen tänkte matte att hon skulle klippa gräset. Det tyckte inte jag. Oscar gillar långt gräs och det gör jag med! Så jag ställde mig framför gräsklipparen hela tiden. Sen kom jag på nåt annat kul. Jag har hittat ett hål i häcken som inte matte upptäckt än! Så jag sprang in till grannen. Matte kom efter ganska snart men hittade mig inte på det vanliga stället. Hihi. Jag hittade något ännu roligare! En annan vovve! Milton heter han. Han sprang omkring i trädgården bredvid och jag sprang efter honom! Fast det var ett staket mellan oss. Men det var kul ändå! Sen kom matte och grannen och förstörde allt. Och jag blev buren hela vägen hem och så fick jag inte vara ute längre. Fy så trist! Så fick jag terrorisera storebror istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!