Svullen och trött...


Idag känner jag mig trött och hängig och har försökt få husse och matte att förstå att något är fel. Men de har inte fattat någonting. Inte förrän nu. Jag har blivit stucken av en otäck insekt. Halva nosen är uppsvullen. Och de har inte sett det fast jag sett ut så här hela dagen. De petade precis bort gadden från min läpp.
Det är synd om mig idag faktiskt. Har inte ens orkat busa med storebror.
Husse säger att jag ser ut som en bulldog...
På bilderna ser ni hur tjock min vänstra läpp har blivit.

Kommentarer

Stackars stackars Liam! Tänk att se inte se hur svullen du är. Det var dåligt tycker jag! :-)
åsa sa…
Ja! Mycket dåligt! Men som en vis man sa... Du ser ut som en riktig hund :-)
Kattalena sa…
Skäms på er husse och matte!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!