På mattes jobb...

... har jag det så här mysigt på min puff! I dag var det en väldigt rolig dag! Jag fick vara hemma ända till lunch och då åkte Oscar, matte och jag och hämtade mattes mamma och så lekte vi på hundfältet. Det var jättekul och det blåste massor! Sen jobbade vi bara ett par timmar och så var det hundfältet igen! Denna gången med mattes pappa. Sprang massor och denna gången var vi ute på stranden och gick. Jättekul! Nu är jag hemma, väntar på att få äta. Jag är väldigt hungrig!!! Har hört att matte sagt att det inte är så bra för valpar att springa så mycket som jag gör. Att jag lätt kan bli överaktiv. Det tror jag inte ett spår på. Men hon säger att vi inte ska åka lika ofta till hundfältet nu. Fy vad matte är dum. Jag som har så kul där!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!