Hemma igen!

Det där läskiga stället jag kom till var inte så hemskt ändå. Jag hade ganska kul. Busade mycket och kelade med de som jobbade där. Och när matte kom var jag så i gasen att jag hälsade på allt och alla som var i närheten, sen hoppade jag och försökte pussa matte hela vägen ut till bilen.
Väl i bilen knorrade jag av välbehag och pussades lite till. Matte verkade lika glad att träffa mig som jag var glad att träffa henne! Väl hemma busade jag en massa. Sen somnade jag som en stock. Sov i soffan tillsammans med matte som visst var sjuk. Hon sa inte så mycket - vi bara låg och myste. Husse och Oscar kom hem. Gissa om jag blev glad! Sen sov vi hela kvällen också. Skönt att vara hemma! Jag har fått ett bandage om benet, det var där de stack mig när jag fick dropp...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!