Onsdag

Idag var det inte mycket till lunchrunda jag fick. Åka bil fick jag däremot! Matte hämtade Jenny och jag hoppades att få träffa Memphis men hon var inte med. Trist! Jag har inte träffat Memphis på jättelänge. Istället åkte vi bil och hämtade två stora lådor. De luktade jättegott! Vi släppte av Jenny och en låda och sen åkte vi hem. Det luktade fantastiskt gott! Jag ville gärna ha lite av det som var i lådan. När matte gick ner i källaren passade jag på att plocka ner lådan från bordet men det var bara tråkigt plast kvar, fast den luktade oerhört gott! Sen åkte vi och jobbade igen. Jag busade massor med Marie. Hon är himla kul! Sen hade jag jättekul med att strimla mattes intrastatrapport, men så kom hennes kollega in och tog den ifrån mig. Då blev jag helt ställd. Gick och la mig. Men lite senare när matte var iväg en stund så hoppade jag upp på skrivbordet. Det är mycket roligare nu för det är mycket större plats att springa på.
Matte verkade aldrig vilja gå hem idag. Jag pep och pep för jag var så grymt kissnödig. Till slut reagerade matte. På vägen ut träffade vi en av mattes jobbarkompisar, jag hoppade och skuttade och pussades och det tyckte han om! Det var kul! När vi äntligen kom ut kissade jag i en evighet. Gud vad skönt det var!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!