Hemma igen

Idag kom husse och matte och hämtade mig. Oj vad jag blev glad!!! Jätteglad!!! Och när vi kom ut ur djursjukhuset så var jag SÅ kissnödig. Satte mig att kissa i flera minuter. Det kändes verkligen bra! Det fanns ju inga bra kisserior inne på sjukhuset... Jag mår bra förutom lite dålig mage då... Jag har blivit beordrad diet-mat i 7-10 dagar + att jag ska ta mag-medicin och min antibiotika. Men jag är i alla fall hemma och jag är inte alls svullen längre! Bara lite ovanför tanden. Men den har börjat lossna nu så snart blir jag nog av med det också. Emilia och Mattias kom hit och sa hej till mig! Det tyckte jag var kul! Jag hoppade upp och satt lite i knät hos Mattias. Nu ska jag sova sova sova!!!

Kommentarer

Hanna sa…
Lille Liam! Vad skönt att du är hemma! Men kan du inte vara snäll att låta bli att äta på saker som det inte är meningen att du ska tugga på?! Vi blir ju så oroliga när du blir sjuk!

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!