Olycksfågel jag?

Nyss var jag med matte på djursjukhuset. Igen! Jag är svullen om kinden, matte trodde att det var ett bistick men svullnaden försvann inte på flera dagar. Så hon sa att vi måste be någon titta på det. Jag tycker det är roligt på djursjukhuset. Träffade massor av djur och människor! Vi fick gå in i ett rum och vänta. Tyckte jag kände igen mig... pep lite och visade matte att jag nog inte ville vara där egentligen men hon släppte inte ut mig. Och sen kom det en man och han var jättesnäll. Jag fick pussa på honom och det tycker jag om! Han sa att jag var fin! Han var lite jobbig - öppnade munnen och höll på och drog i min tand. Men men, Vissa har lite konstiga idéer. Hur som helst så ska jag visst dit igen klockan 17 och dra ut en tand... matte får inte ge mig något att äta alls. Inte ens godis. Jag ska visst sövas ner.

Kommentarer

Dearhound sa…
oj, inflammation, eller? Hoppas att du snart blir helt bra igen...Kram//Jackie med tillhörande matte
Kattalena sa…
Tack! Hoppas jag med... Jag är ju lite förkyld och snörvlar också, det känns lite jobbigt.

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!