Konstig morgon

I morse var allt upp och ner! Matte gav mig mat, bara det är konstigt det brukar alltid husse göra, men jag klagar inte. Gott var det. Sen åkte vi bil utan att ha gått morgonrunda först??? Och vi åkte till ett konstigt ställe där jag blev lämnad helt själv i bilen... men matte hämtade mig efter en stund. Vi gick en liten runda - hela tiden på samma ställe. Tråkigt. Det fanns mycket roligare ställen lite längre bort. Och sen hoppade vi in i en jättebil där jag fick sitta i mattes knä. Det var himla länge vi åkte i den. Det svängde hela tiden så jag kunde inte sova. Var tvungen att kolla vad som hände. Och det kom massor med människor förbi, vissa gick av och vissa kom in... Ingen fick jag hälsa på fast jag ville... Vi hoppade också av efter låååång tid. Då var det mer som vanligt. Vi kom fram till jobb och jag gick och la mig. Helt utmattad av detta äventyr. Matte säger att jag ska på valpkurs ikväll. Undrar vad det är?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!