Ont i benet

Idag har jag ont i benet. Jag vill helst inte gå på mitt ena bakben. Det är jobbigt. Svårt att sitta också. Och det kliar i baken. Jag gned mig med baken mot sänglakanen, alldeles lagom motstånd. Matte tyckte visst att det var äckligt. Så hon ska tvätta allt. Hon vet ju inte hur mycket jag har gnidit baken när inte hon har sett. Hihi. Lite väl petigt tycker jag. Hon pratar om att köpa avmaskningsmedel. Tycker jag är lite smal med tanke på vad jag äter. Jag tror faktiskt att det är någon som äter min mat i magen. Jag är alltid hungrig! Oscar och jag har varit hos Mattias idag. Där var jättemånga roliga saker att tugga på, hoppa upp och kolla på och busa med. Så Mattias tyckte att det var lite jobbigt att hålla reda på mig så vi gick ut på långpromenad. Efter den var jag jättetrött och så sov vi allihop en stund. Sen kom husse och matte och hämtade oss. Nu ligger jag här i soffan och vilar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!