En kul grej

Jag tror att jag har glömt att berätta detta! Häromdagen kom vi hem och matte öppnade bakluckan för att släppa ut mig. Då tog jag chansen och sprang tvärs över gatan, in genom en grind och in i en kyrka som ligger här mittemot! Jag har alltid undrat hur det ser ut där inne! Matte sprang efter mig, hur kul som helst! Hon har nog också velat veta hur där ser ut, så fort som hon sprang efter mig. Tur att jag kom på den idén! Men det var ett stort stort rum med fullt av varma lysande saker på golvet. Det var inte så kul som jag hade väntat mig. Så efter att ha nosat på det mesta gick jag tillbaka till matte. Då hade Oscar också kommit. Matte sa till alla att hon var jätteledsen och bad om ursäkt, men det förstår jag inte varför hon skulle vara? De flesta verkade glada över att få besök, inte alla kanske men de flesta. Hon bar ut mig därifrån. Det var pinsamt faktiskt, jag kan ju gå själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!