Jag är SÅÅÅ duktig!

Har precis kommit hem från valpkurs. Det var hemskt blött idag. Men jag hade SÅ kul. Jag fick massor av korv och massor av beröm. Jag gick jättefint och när jag tittade på matte gav hon mig korv! Så det gjorde jag ofta! Hon hade något som klickade och så fort det klickade fick jag godis. Kul! Det är så roligt att vara med bara husse och matte! Vi hade jättemysigt! Men när vi gick till bilen så ösregnade det. Jag hade inte något täcke som skyddade mig mot regnet så jag blev jätteblöt! Men jag snurrade runt bland filtarna i bilen tills jag blev torr. När jag kom hem stod en stor skål mat och väntade. Men oj, det var visst Oscars. Han hade inte ätit när vi var borta. Men tro inte att jag fick maten för det, när jag skulle äta kom Oscar och knuffade bort mig. Då åt han. Nu är jag jättetrött så jag ska sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!