Veterinärbesök

Idag var jag hos veterinären. Jisses vad många djur där var! När vi kom in i undersökningsrummet så kom en tant och lyssnade på mitt hjärta, klämde på mig överallt gjorde hon också. Hon sa att min ena kula sitter i ljumsken. Att man kan känna den. Konstigt. Vad har den där att göra? Hoppas husse och matte tar bort den någon gång.
Efteråt åkte matte och jag och jobbade igen. Vi hade mycket att stå i. Direkt när vi kom fram så spelade jag fotboll medan matte spelade hockey. Det är viktiga grejor. Det var flera som ville leka med mig och bollen. Hur kul som helst! Innan på dagen var matte jobbig. Hon sprang ut och in ur rummet. jag passade på att välta ut en kopp kaffe över hennes grejor. Som straff för att hon lämnade mig hela tiden. Välte ut ett glas vatten också - hihi.
Fast matte blev inte glad. Rätt åt henne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!