På lyxhotell

Igår var vi och hälsade på hos mattes föräldrar. Det var jättekul! Oscar och jag fick vars ett ben att tugga på. Fast Oscars var mycket bättre än mitt så jag ville ha det... det talade jag om men då tog de benen från oss. Men jag lyckades nalla lite tårta så jag var nöjd! På kvällen gjorde sig husse, matte och Oscar klara att gå hem. Det var inte jag så sugen på. Jag ville hellre stanna kvar! Och det fick jag! Jag gick ut i hallen och tittade på husse och matte - sen gick jag in i soffan och la mig igen. Så skönt att de gick! Fick sova i mattes mammas säng hela natten. Idag har vi varit ute och gått några rundor och jag hittade en rolig puff att dra ut en massa saker ur! I övrigt så har jag tagit det lugnt. Husse kom och hämtade mig på kvällen, sen hämtade vi matte. Men hon försvann igen - skulle visst träna. När hon väl kom hem tyckte jag hon var rätt tråkig. Så jag sov hela resten av kvällen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!