På kurs!

Så här fint sitter jag när vi är ute och går morgonrunda och matte säger till mig att sitta.
Vi har precis kommit hem från veckans hundkurs. Det var kul i början men sen fick vi stå och vänta en massa. Då roade jag mig med att gräva hål i marken och hoppa högt och pussa på matte. Det var i och för sig rätt kul det med! Jag hade fullt sjå med att hålla bort inkräktare också. Det är vissa som inte fattat att vi har hundkurs och tycker att de kan gå förbi precis hur som helst. Dem försöker jag skrämma bort genom att skälla. Gick bra! De gick allihop. Matte försöker lära mig att sitta på baken med tassarna i luften. Sitta fint heter det. Hon hade inte så gott godis med sig idag så jag ansträngde mig inte så jättemycket... men jag var i alla fall bra mycket bättre än en galenpanna som också går på kursen. Efteråt fick jag busa med Bianca. Det var kul!!! Nu har jag fått mat och är såååå himla trött. Zzzzz....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!