Jobbigt att jobba

Fy så tradigt det är att jobba. Och fy så tradigt det är att matte inte håller sig på sitt rum! Jag orkar inte hålla koll på henne hela tiden. Fick lite semester tack och lov. Matte tog med både mig och Oscar till sina föräldrar. De är min andra familj, jag är där jätteofta! Vi var ute i trädgården och busade. Jättekul! Oscar försökte gräva ner en godbit. Det såg jag och skulle just gå dit och fiska upp den, men han såg det och hann gräva upp den och ta den innan jag kom fram. Taskigt!
Matte kom och hämtade oss. Vi åkte och handlade. Eller rättare sagt husse och matte handlade. Oscar och jag låg och vilade i bilen. Hemma sov jag som en stock. Hörde att husse och matte gjorde en massa grejor, skruvade hyllor och sånt men jag orkade inte hålla reda på dem. Sov istället. Jag kan inte vara på G alltid.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!