Jag har varit på fest!

I går fick jag följa med husse och matte på fest. Oscar fick inte följa med! Tänk att jag fick!!! På festen var även min kompis Dolly. Jag blev jätteglad när jag såg henne! Vi hade det toppen, tuggade ben och låg och myste. Jag fick smaka lite rostbiff som matte gav mig. Fick äpplechips också. Det var roligt att få vara med när det var så många människor där. Jag var trött och sov mycket. Jag har knappt fått träffa Oscar. Han och husse var på utställning. Matte och jag var hemma själv nästan hela dagen. Matte var ovanligt lugn igår. Vi satt i soffan och myste halva dan. Sen städade hon men då låg jag kvar och sov. Vi gick morgonrunda och lekte i trädgården också. Det kom förbi en häst och vagn - den skällde jag ut. Komma här och komma...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!