Springa igen och hundpassning

Igår fick jag springa på hundfältet! Det var toppen! Fast jag blev fort trött... husse försökte nog köra slut på mig eftersom vi skulle bli passade på kvällen!
Oscar och jag fick vara hos Emilia och Mattias. Det var jättekul! Ida la sig i min biabädd och sen så lekte hon och hennes kompis med min bur, stängde in sig i den och sånt. Men det kunde de väl få göra, jag fick ändå tillbaka den sen. Jag uppförde mig exemplariskt så att de ska vilja passa mig igen. Till och med Oscar var nöjd med mig. Men ingen verkar tycka om när jag pratar och skäller. Förstår inte det? Människorna pratar ju hela tiden och det verkar ingen ha något emot...

Idag är jag så trött, så trött. så trött. Har hört husse och matte prata om att vi ska på Whippetfest. Undrar vad det betyder. Undrar om jag får springa igen? Undrar om jag orkar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!