Valpkurs

Kurs igen. Massor av roliga vovvar man inte får hälsa på. Jag whaooooade för att visa mitt missnöje, en annan liten vovve hängde på. Riktigt snyggt sjöng vi minsann! Fick massa korv om jag gick snällt bredvid matte, så det gjorde jag såklart! Hur lätt som helst! Men sen vet jag inte vad hon ville för hon sa till mig att sitta hela tiden och det gjorde jag, men hon verkade aldrig vilja att jag skulle sluta sitta men det ville jag. Det var kallt och blött i baken. Matte gav sig inte. Så jag fick sitta och stå sitta och stå och aldrig var hon nöjd. Till slut gav hon upp. Sen skulle jag lära mig "tass" också. Det kan storebror. Jag har aldrig fattat riktigt vad det betyder. Matte sa åt mig att sitta och jag satt så fint jag kunde. Så råkade jag lyfta lite på min ena tass och "klick" hördes det - då fick jag godis! Busenkelt ju! Så jag lyfte på tassen några gånger och matte var så nöjd så nöjd. Sen ville jag bara busa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!