Pillerihumör

Eftersom matte är så tråkig och bara håller på med en massa saker i köket som inte ens ser ut som ett kök längre så får jag roa mig själv. Jag kan inte slappna av när inte matte är lugn. Så jag försöker hitta lite saker att roa mig med. Som tur är finns det massor av ovanliga saker här nu, så det är inte svårt att hitta något kul! Men matte blir irriterad och springer efter och tar alla saker från mig. Hon ska väl vara glad att jag hittar något att göra när hon nu är så tråkig? Emellanåt springer jag några varv i trädgården, tar med mig jordiga rötter in (för att leka med såklart). Igår var det mycket bättre för på kvällen körde matte iväg med mig och Oscar och vi kom till mattes föräldrar. Där fick jag leka och pilla så mycket jag ville och sen kunde jag sova gott också! Hade hellre varit där nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!