Hunddagis

Åkte iväg med matte i morse som vanligt. Trodde vi skulle till jobbet men vi stannade någon helt annanstans. Matte ledde mig in i ett stort hus. Det var läskigt. Massa hundar som skällde så jag vågade knappt gå in... Men det var en snäll tjej som klappade mig. Så jag pussade henne lite. Jag bor i en bur med egen fåtölj. Men jag sover inte. Har inte sovit en sekund på hela dagen. Det är så många konstiga ljud och så mycket att lukta på. Och så är jag ju instängd. Så jag piper högt för att de ska förstå att jag ska få komma ut. Fick busa ute i 10 min med lite andra vovvar. Det var kul! Men matte har visst sagt till dem att jag inte får springa så mycket, så därför tog de in mig igen. Undrar när matte kommer tillbaka. Jag vågar inte somna förrän hon är här. Matte var är du?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!