Vad konstig matte är!!!

Jag vet inte vad som hänt men matte är jättekonstig nu för tiden. Jag får inte längre gå som jag vill när vi är ute. Nä jag måste gå alldeles kloss intill henne. Och inte får jag kissa var jag vill heller, hon säger "varsågod att kissa" när hon tycker det passar. Och då gör jag det. Men jag vill ju kissa där JAG vill.
Förresten så hittade jag ett jätteroligt ställe i mattes rum idag! Uppe på en hög hylla! Jag tror inte hon fattade hur jag kom dit men det var jättelätt. Hoppade först upp på buren sen på hennes skrivare och sen upp på hyllan. Där hittade jag en bit japp! Vilken belöning! Dit ska jag alltid hoppa hädanefter. Fast det lär bli svårt för hon envisas med att stänga in mig i buren. Där vill jag INTE vara. Jag tjuter, skäller och gråter men hon vägrar släppa ut mig. Jag tycker inte alls om denna nya matte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!