Söndag

I natt sov vi över hos mattes föräldrar. Det var kul! Igår när de hade ätit upp så tog jag för mig av kycklingen på bordet, jag tog med det ner på mattan och började äta. De var ju klara! Men när de såg mig så tog de kycklingen från mig... Men jag noterade att husse och matte fick med sig den hem idag. Jag kanske kommer att få lite till middag ikväll!???
Idag kom husse och matte för att hämta oss, men först åt de frukost allihop. Vi fick inget, jo lite leverpastejsrester och salami.
När alla gick för att ta på sig (vi skulle ut på promenad) passade jag på att ta en påse på diskbänken. Där i var världens godaste morotskaka! Jag åt upp all glasyren. Mums så gott! Sen tog matte den. Hon kastade den! Jag hade gärna ätit upp den... inget får man ha ifred.
Vi åkte till stranden allihop och där busade vi loss! Det var SÅ kul! Jag fick leka med bollen också!
Efteråt var jag himla trött! La mig i fåtöljen och vips fick jag en mysig varm filt över mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!