Född till bussåkare

I morse åkte vi buss! Det var jättelängesen sist. Två bussar ville inte att jag skulle följa med men tredje bussen släppte på oss. Jag uppförde mig exemplariskt. Vi hoppade av för att byta buss. På den nya bussen fick jag eget säte och la mig för att sova med huvudet i mattes knä. Fast jag blev störd hela tiden och var tvungen att nosa i luften och titta på alla som kom och gick. Men matte var jättestolt över mig. Jag skällde inte en enda gång och försökte inte hoppa heller. Matte verkar inte tycka om när jag gör det.

Kommentarer

Anonym sa…
men gud vad snygg du är!!! *blink blink gläfs gläfs* förresten, varför släppte inte bussarna på dig? *lägger huvet på sné o funderar*
Anonym sa…
Vilken rolig film! =) Söt hund! Hälsningar /Liza & Legolas
http://zadiyadsemporioarmani.blogg.se/

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!