Utställning

Idag fick jag följa med när Oscar skulle ställas ut. Vi åkte samtidigt som Bianca och Ärtan och deras mattar. Men jag fick inte hälsa på dem förrän på utställningen, de åkte i en egen bil. När vi kom fram blev jag helt till mig, där var ju såååå många hundar och människor som jag kände! Jag råkade kissa på mattes ben och skor i rena farten... tror inte att det gjorde så mycket som tur var...
Efter någon timme kom min mamma Nikki. Min syrra var också där. Där var faktiskt hur många som helst! Bianca, Ärtan, mamma Nikki, moster Mira, syrran Tilda, hjortisen Jackie, Flingan, Rizzla med flera!
Där var konstiga hundar också - som de här håriga sakerna.
Min snygga syrra Tilda - hon är väldigt lik mig faktiskt.
Matte och jag trivs ihop.
Det gör husse och jag också.

Lite bus med Bianca hann jag också med. Det var kul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!