Kalas!

Igår var vi på kalas hos husses bror. Husses pappa fyllde år - han fick ett jättefint foto på mig och Oscar. Där var massor av mat, massor av människor, massor av barn och så Fiona som jag bara träffat en gång förut. Hon är schäfer och jag tycker att hon är lite läskig. Jag tittade ut från balkongen. Vi har ingen balkong hemma. Det var spännande.
Det var väldigt varmt också och jag kunde varken sova eller koppla av på hela tiden. Luktade gott från all mat som människorna åt, de var snåla med att bjuda. Men lite tårta fick vi smaka . Jag fick följa med matte in på toaletten. Där var det lugnt och skönt. Då kunde jag äntligen lägga mig ner för att sova...
Det blev ingen längre vila dock för matte ville inte vara där inne så länge..
Vad matte inte förstod var att jag var bajsnödig. Jag hittade en jättebra matta i ett rum, skulle precis sätta mig och bajsa men då kom matte farande och drog iväg med mig, sa till husse att vi måste gå ut. Så fort vi kom ner på gräsmattan uträttade jag mina behov. Puh! Det är inte lätt att ha stressmage...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!