Mysigt!

Det har varit en jättemysig dag på jobbet idag. Jag trivs i min stol och när det kommer in folk så sitter jag precis bredvid dörren så jag får en liten klapp nästan varje gång. Det är mysigt! Jag gillar att bli klappad på! Det är roligt att jag kan titta ut i korridoren också, när matte går iväg tillexempel. Då ser jag henne rätt så bra. Idag var hon duktig på att hålla sig på rummet. På lunchen var vi på hundfältet. Jisses vad jag sprang! Det var en bordercollie som jag sprang med och en Grand Danois. De var roliga! Oscar och matte lekte. De gjorde agility. Jag hoppade på Oscar när han klättrade på en sak så han trillade ner. Det var inte meningen...
Efter jobbet så var jag på hundkurs med husse. Det var svårt med koncentrationen för det luktade så himla gott överallt! Jag ville mest bara stå med nosen i marken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!