Jag är så duktig!

Igår fick storebror och jag vara hos mattes föräldrar hela dagen! Direkt vi kom dit hoppade jag upp och la mig i deras mysiga fåtölj. Vi hade det jättebra! Slapp jag oroa mig för vart matte tar vägen hela tiden. Hon sitter ju aldrig stilla... När matte kom tillbaka så åkte vi till fältet och sprang. Det var inte så många vovvar att leka med. Men jag hittade en söt Ridgbacktjej som bara var 7 månader gammal. Hon var rolig!
Sen körde matte hem oss och så tog hon fram otäcka monstret. Jag försökte döda det som vanligt men det bryr sig inte fast jag biter mig fast i dess mun. Matte blev irriterad på mig och stängde in mig i vardagsrummet. Dumma matte!
Men sen gick vi på kurs. Det var kul! Jag fick massor av god korv, bara jag gjorde som jag skulle. Duktig som jag är gjorde jag ju det! Sen när jag kom hem hade Oscar inte ätit upp sin mat. Så jag åt upp det som var kvar. Sen fick jag egen mat också.
Var helt slut resten av kvällen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!