AJ!!!

Matte klämde min nos i grinden! Länge!!! AJ!! Jag skrek, det gjorde jätteont.
Annars är det väl OK. Lite jobbig förmiddag. Ensam hemma med Oscar. Fick hitta på lite grejor att göra. Hittade en tuggvänlig korg. Den var kul. Blev hur många småbitar som helst av den. Sen kom matte och plockade bort den. Då bestämde jag mig för att tugga lite på en kudde istället. Den innehöll jätterolig ludd. Jag roade mig med att dra ut så mycket som möjligt. Hann inte dra ut allt för matte kom in och upptäckte det. Hon blev jättearg. Jag blev lika arg på henne, komma där och ta ifrån mig det enda roliga jag hade. Hon kunde gott stanna hemma istället. Hon vet att jag inte gillar att bli lämnad. Jag vill vara med och hjälpa till med det som matte gör!
Efter en stund kom Åsa N och passade oss. Det kändes bra. Hon satt mycket i soffan och det var skönt att slippa vara själv. Då kunde jag sova igen. Fast när Oscar var borta var jag lite ledsen och försökte ropa tillbaka honom. Han kom efter ett tag. Det kändes jättebra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!