Min lilla fot!

Husse och matte har satt en konstig grej på foten på mig idag! Varje gång vi går ut får jag ha den på mig. Den är jättestörig, låter när jag går och känns konstig. Märkligt! Jag försöker jaga bort den, men den kommer alltid undan!
Matte var borta mycket idag. För mycket tyckte jag. Men som tur var hade hon ställt in papperskorgen, så att jag hade något att sysselsätta mig med. Förstår inte varför hon blev sur när hon kom tillbaka. Jag hade ju bara lekt lite...
På lunchen idag så gick vi en runda med Dolly och hennes matte. Dolly och jag busade massor i rastgården. Det var himla kul!
Förresten så kom Amanda och hennes kompis hem till oss igår och lekte med mig och Oscar. Så roligt!!! De får gärna komma fler gånger!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!