Lunch med Dolly!

Dolly fick sitta bak i bilen med mig idag. Jag försökte busa som jag brukar göra med Oscar men nej, det gick inte alls! Dolly blev sur och sa till mig att sluta. Jag blev så chockad så jag slutade meddetsamma. Blev som paralyserad av skräck hela vägen till Spillepengen. Men när vi kom ut ur bilen så ville hon busa med mig hela tiden! Då gick det bra minsann och jag är inte svårflirtad inte. Så vi hade jättekul! Jag sprang mycket mer än henne, precis som Oscar var hon ganska dålig på att springa... Men det gör inget! Jag springer så bra själv! Lyckades få av mig den irriterande skon. Men då började det blöda så matte satte på den meddetsamma igen...
När jag kom tillbaka till kontoret gick matte iväg. Då plockade jag upp hela gottepåsen ur hennes jackficka och satte i mig så mycket jag kunde! Sen kom mattes kollega och tog den ifrån mig. Skvallerbytta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!