Jobbig jag???

Idag orkade inte husse med mig efter lunchen så matte kom och hämtade oss... han säger att jag inte är uppmärksam och att jag flyger hit och dit. Det är inte sant! Jag är jätteuppmärksam på allt möjligt och jag försöker få uppleva så mycket som möljigt när vi är ute. Husse borde koppla av och försöka uppleva något själv istället för att vara så fokuserad på mig.
Efter jobb så åkte vi till mattes föräldrar. Jag blev SÅ glad och hoppade på både mattes pappa och mamma och visste inte till mig av glädje. Oscar, matte och hennes pappa åkte ut för att springa. Mattes mamma och jag var ute och gick istället. När vi kom tillbaka var matte och Oscar redan där. Jag råkade välta ner en hel låda med blommor och jord. Jag blev själv ganska förvånad, det var jord överallt! Matte och hennes mamma kom rusande. Lite skämdes jag... det var inte meningen faktiskt... sen råkade jag dra ner en kruka från bordet också... det är inte lätt att vara klumpig faktiskt...
När vi skulle åka hem så fick jag vara tjudrad men Oscar han fick springa runt och busa och ha sig. Jag försökte bita mig fast i honom varje gång han sprang förbi oss men blev tillbakahållen... taskigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!