Matte hemma igen!

Det är så skönt att matte är tillbaka. Hon har varit borta jättemycket på sistone! Jag tycker om min matte, där hon går - dit går jag också. Matte gillar mig det vet jag! Idag fick vi besök! Mattes mamma och Gittan. Så glad jag blev. Jag såg dem när jag var ute i trädgården och lekte. Sen kom mattes pappa också! Han är så rolig att pussa på! Vi pussades massor. Alla satte sig i soffan och så åt de en massa. Jag fick ingenting... men jag lyckades till sist sno åt mig lite bröd! Mums! Det var gott. Sen visade matte att jag kunde konster. Sitt och tass. Det är jag bra på!
Vi åkte och sprang lite på fältet också. När jag kom hem igen var jag så trött att jag gick direkt in i vardagsrummet och la mig på en kudde och sov resten av dagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!