Hundar!

Ibland på jobbet så går det en hund förbi på andra sidan gatan! Det är hemskt att se dem på avstånd utan att kunna springa dit och busa. Rena djurplågeriet faktiskt!
Busade gjorde jag igår, med Jackie, Memphis och Oscar. Det var toppenkul! När vi kom hem hann jag bara precis lägga mig i soffan, sen var det iväg igen. Denna gången till Emilia och Mattias. De passade oss i flera timmar. Jag visade mig från min bästa sida och var snäll och duktig. De tyckte om att passa oss!
När vi kom hem däckade jag i soffan. Helt totalt slut!!!
Förresten så är mitt snygga sele inte så bra. Det trycker på min strupe och det är lite jobbigt. Så matte får minsann skaffa ett nytt. Gärna ett sånt snyggt med mitt namn på ryggen.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Jag heter Erik Olkiewicz och skriver för Expressens söndagsbilaga. Just nu håller jag på mer ett reportage om kvinnor som bloggar. Skulle du kunna ringa mig? Tack!
Med vänliga hälsningar
Erik

Erik Olkiewicz
Frilansreporter
Frilansgruppen Blå kontoret
Drottninggatan 83
111 60 Stockholm
Telefon 08-24 58 00
Mobil 070-779 35 46
Fax 08-411 42 42
E-mail Erik_reporter@telia.com

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!