En like!

Idag var Dixie med oss på hundfältet. Hon är så rolig, hon springer lika mycket som jag! Det var nästan så jag inte hängde med! Och hon tjoar som jag också! När de kom in i bilen allihop (Jenny och Memphis var ju också med) så ville jag så gärna hälsa. Men de fick sitta där framme. Jag pratade och pratade och Dixie hon pratade lika mycket. Trevligt att ha träffat en likasinnad!
Vi hade himla kul på fältet. Sprang och busade och hade oss. När vi kom hem var både Oscar och jag så trötta så det var inte sant. Då passade matte på att klippa mina klor. Jag orkade inte protestera. Fick goda bacon efteråt. Men Oscar han blev skraj och gick sin väg. Han fick inget bacon. Nu ska jag sova resten av dagen tror jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!