Måndag

Nu är allt som vanligt igen! Eller nästan i alla fall. Oscar och jag är med matte på jobbet. På lunchen åkte hon iväg med oss till Spillepengen, där brukar aldrig vara någon annan hund inte. Men idag så kom det en galen storskällande hund springandes mot oss och först vågade jag knappt springa dit, men sen så tystnade den och då såg jag att det var DOLLY!!! Så kul!!! Jag försökte sätta igång henne och sprang och sprang. Det gick sådär. Oscar ville inte springa alls, han bara nosade henne i baken hela tiden. Jag fick säga till honom ett par gånger så han skulle sluta. Syntes ju att hon inte gillade det! Men det var kul att vara flera stycken och busa! Jag jagade pinnar.

I lördags fick storebror och jag vara hos mattes föräldrar nästan en hel dag! Det var jättekul och husse och matte kom dit och fikade innan vi åkte hem igen. Sen var matte borta hela kvällen. När hon kom hem mitt i natten låg vi alla och sov. Oscar och jag blev så glada när hon kom hem att vi sprang ner och hoppade på henne. Hon blev jätteglad att se oss också! På söndagen tog vi det väldigt lugnt. Matte hade ont i huvudet så det var inte mycket fart på henne inte, hon låg en lång stund i sängen mitt på dagen. Men det gjorde inte mig något. Jag ville mest bara sova, var helt slut efter gårdagens äventyr.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!