Kaffemums!

Idag hittade jag en jätterolig grej på mattes skrivbord. Jag välte ner den och mums! Det var jättegott. "Näää jäkla hund" skrek matte när hon kom in i rummet "miiin latte!!!" Så det var latte alltså. Jättegott! Tyckte Oscar också. Hihi.

Häromdagen fick jag vara hela dagen hos mattes föräldrar. Det var jättekul, jag hittade roliga saker att busa med. Mattes mamma tog fram odjuret som äter upp allt man fixat till, jag trodde bara matte hade ett sånt. Jag försökte skrämma bort det, bet ordentligt men det brydde sig inte utan bara fortsatte vräka i sig...

Jag har alltid fått sova i sängen på natten, men nu blir jag nerlyft på golvet hela tiden. Förstår inte varför. I natt la de mig på en stor kudde men den var inte stor nog för jag trillade av. Så jag hoppade upp i sängen igen... mycket mysigare och varmare där.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!