Mitt första nyår!

Ett nytt år har börjat idag! Igår firades det in ordentligt. Det var en massa konstiga ljud hela tiden, det pangade och smällde, men det var inget som bekom mig. Vi var hos mattes föräldrar för mattes mamma fyllde år igår. Det var toppen, jag fick så mycket att mumsa på och sov gott i en av fåtöljerna. Fick rökt kycklingklo, vanlig god middag, torkad vom, smörgåstårta, gräddtårta, oxfilé och en bit hummer. Och jag försökte få tag på skinka, jordnötter och en massa annat också, men det lyckades jag inte med tyvärr. Men jag fick mycket klappar och fina komplimanger! Mattes pappa är rolig, han gillar att pussas! Så jag passar på att pussa honom så fort jag kan! Det är kul! Mitt i natten så försvann alla utom husse och storebror. Vi lyssnade på julmusik och hade mysigt. Undrar vad de andra gjorde? De kom tillbaka efter en stund och då hade visst det nya året börjat!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!