Träningsdag 2

Idag gick husse ut med mig på morgonen. Vi mötte inte en enda hund. Konstigt.

På lunchen åkte vi till hundfältet. Jag sprang en massa med en italienare. Hon var snabb som R-tan, men större och med konstig färg. Det var en italienartjej till där, men hon lekte inte så mycket. Och så hade de en jättesur tax, så honom undvek jag. Inte så svårt eftersom han sprang ungefär lika fort som jag kryper...

När vi kom hem var den otäcka lilla pinchern som bor här på gatan ute och sprang. Han jagade bilen och jag blev jättearg på honom. Husse jagade bort honom innan vi fick gå ut så jag fick aldrig riktigt tillfälle att skälla ut honom själv.

Det händer något konstigt med maten här också. Istället för att få den i skålen som vanligt måste jag nu leta upp den överallt i trädgården. Husse har till och med tryckt in den i våra gamla märgben. Skitjobbigt, det tar ju hur lång tid som helst att få i sig något. Undrar när det här ska sluta...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!