Hemma igen!

Husse och matte har varit borta i flera dagar. Vi har bott hos mattes föräldrar. Det har varit toppen!!! Jag tycker om att vara där!

I morse kom husse och matte och hämtade oss! Då blev vi jätteglada!!! Hämtade leksaker och busade lite.
Efter ett tag åkte vi hem, men vi bara lämnade av matte. Husse körde vidare till hundfältet. Där hittade jag något som luktade gott, det rullade jag mig i. När vi kom hem igen fick jag duscha, det tycker jag är sådär...
Efteråt var jag blöt och gick upp och hittade matte i sovrummet. Skällde ut henne och rullade mig i täcket. Hon struntade i mig och bara sov... Jag la mig hos henne och vi sov i två timmar.

Senare på dagen kom mattes föräldrar hit. Då blev Oscar och jag jätteglada!!! Hela flocken samlad, det tycker vi om! Tyvärr gick de ganska snart igen och tog matte med sig.
Men nu är matte tillbaka. Nu ska vi gå och lägga oss.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!