Oj vad jag sprang!




Jag har varit på lure coursing idag, det var kul!
Jag sprang jättebra men domaren måste ha fått nåt i ögat när jag sprang för jag blev placerad näst sist! Jag var ju bäst!

I andra loppet hade de satt mål mitt i en koblaja. Jag halkade i den och fick kobajs över hela benet och i ansiktet. Det brydde jag mig inte så mycket om men husse och matte började hälla vatten på mig och beklagade sig över att jag stank. De är konstiga, det är väl inget fel på kobajs?

Förresten var mina snygga syrror där, Memphis och Tilda. Tilda tycker verkligen om mig. Fast jag blev arg på henne en gång, efter det fjäskade hon rejält. Busade med Tilda och Fabian.
Mitt i allt gick matte iväg för att filma Oscar, så kan hon väl inte göra? Tack och lov höll Pia och hennes döttrar mig sällskap. Men jag fick panik och försökte tugga mig ur buren.

De ringde efter matte som tog ut mig så jag fick följa med henne. Pia höll mig medan matte filmade.
Annars var jag lugn och fin för det mesta...


När vi kom hem slängde matte in mig i duschen och sen blev jag alldeles ren och fin. Fast jag luktar inget vidare, för mycket parfym. Usch. Hellre kobajs.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!