Jippie!!! Presenter!!!




Kommentarer

Anonym sa…
Grattis på födelsedagen!
Idag sjöng matte o lillhusse för mig så jag blev alldeles stollig!
Jag fick gott pålägg direkt när jag vaknat.
På fm gick vi på promenad sen åkte jag in i duschen,taskigt på sin födelsedag.
Sen fick jag lammvomb,kanon.nåt kul iallafall.
Hoppas din dag var lika mysig som min.Ikväll har jag förresten varit på rådjursjakt,skitkul-
Du o din brorsa måste hänga på nån gång!
Tilda.
Anonym sa…
GRATTIS i efterskott! Vilken rolig leksak du fick, en sån vill jag också ha. Jag får nästan aldrig nya leksaker nuförtiden. När jag var liten fick jag nya hela tiden..
Hur mycket fyllde du? 3 år?
Anonym sa…
Sorry, missat att svara här. Jag blev 2 år. Oscar är 3...
Anonym sa…
Aha, då är jag äldre än dig. Fast bara lite, jag blev 2 år i mars.

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!