Vart tog min kula vägen?

Husse körde iväg med mig igår, till ett ställe långt härifrån... vi har varit där en gång förut för länge sen.
Jag blev sövd och när jag vaknade hade jag ingen kula längre!!! De hade tagit bort den. Sår på magen har jag, två stycken med massa stygn. Dessutom fick jag ha tratt på mig, så jag inte kunde slicka. Det gillade jag inte...

När matte kom hem så gick jag för att hälsa, det var lite vingligt... jag ville mest lägga mig igen. Innan vi gick och la oss satte husse och matte på mig alla möjliga saker. För att jag skulle slippa tratt men ändå inte kunna slicka. Hela dagen idag har jag fått ha ett par kortbyxor. De är rätt snygga... men det är dumt att de är ivägen när jag vill slicka.

Oscar och jag var med matte på jobb, hon hade möblerat om. Vi gick runt och nosade och kollade att allt var som det skulle sen la jag mig i buren. Det var mysigt. Oscar ville också vara i buren, men han fick inte för matte.
Vi var bara kort på jobbet, sen åkte vi hem till mattes föräldrar. Husse kom också dit. Vi fick två tjurmuskler var och lite gnocci. Mycket mumsigt. Oscar och jag hittade igelkottsbajs också. Det rullade vi oss i tills husse blev arg och tvättade av oss... vi försökte ta oss dit fler gånger men husse var som en hök. Medans människorna åt och pratade låg vi och vilade oss i gräset. Det var skönt!

Kommentarer

Anonym sa…
Har du hittat din kula ännu? Snygga byxor du har. Castello brukar få ha "blöja" på sig när vi är borta. Speciellt när vi hälsar på hos tjejer. Han brukar glömma bort att vi är inne så han "råkar" kissa lite här och där. Sånt gör inte jag, Bamse.

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!